خرید تابلو عکس دکوراتیو یکی از مهم‌ترین عناصر در دکوراسیون داخلی است که به عنوان یک اثر هنری می‌تواند تأثیر بسزایی بر زیبایی و ارزش مکان داشته باشد. به علت کاربردهای متنوع تابلوهای دکوراتیو در دکوراسیون داخلی، این محصولات امروزه بسیار پرطرفدار هستند و برای هر سلیقه‌ای گزینه‌های بی‌شماری را ارائه می‌دهند. تابلوها در فضاهای مختلفی مانند منزل، محل کار، هتل‌ها، رستوران‌ها و نیز در فضاهای عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند و با رنگ‌ها، طرح‌ها و اشکال متنوعی طراحی شده‌اند که می‌توانند به آسانی با سلیقه و سبک دکوراسیون موجود در فضا ترکیب شوند و تأثیر جذابی  بر نمای محیط بگذارند

خرید تابلو عکس

تابلو دکوراتیو مدرن

انواع متنوعی از تابلو دکوراتیو مدرن وجود دارد که هر یک از آن‌ها زیبایی و کاربرد خاص خود را دارند. در ادامه به انواع مختلف آن می‌پردازیم:

تابلو دکوراتیو چوبی

تابلوهای چوبی مدرن از زیباترین انواع تابلو دکوراتیو هستند که با چوب طبیعی ساخته می‌شوند. این تابلوها در بسیاری از موارد حالت 3D دارند. تابلو دکوراتیو چوبی تنها یک بدی دارد آن هم این است که ضد آب و رطوبت نیست. اما از آنجایی که این تابلوها رنگ می‌شوند دوام بالایی دارند. این تابلوها برای محل کار شما عالی هستند.

تابلو دکوراتیو گچی

تابلوهای گچی می‌توانند به اشکال مختلفی ساخته و رنگ‌آمیزی شوند، زیرا گچ نرم بوده و به هرشکلی درمیاید. این تابلو دکوراتیو ارزان و درعین حال زیبا بوده و از بهترین گزینه‌ها برای تابلو دکوراتیو مدرن می‌باشند. نقطه ضعف این تابلوها مقاومت کم آن‌ها در برابر ضربه است.

 

تابلو دکوراتیو چرمی

پنل‌های چرمی که شکلی سه بعدی دارند بسیار لوکس و شیک هستند. کاربرد اصلی آن‌ها برای پوشش درب اتاق کنفرانس یا سالن‌های اجتماعات است. این تابلو‌ها یا به عبارتی پنل‌ها عایق صدا بوده و دارای مقاومت در برابر رطوبت هستند. این پنل‌ها ممکن است با چرم مصنوعی یا چرم طبیعی ساخته شوند. این سبک برای فضاهای اداری و لابی مناسب است. نگهداری از چرم چندان دشوار نیست: باید فاصله‌ای بیش از 30 سانتی متر را با گرمای مستقیم از چرم حفظ کنید، چرم دربرابر نور شدید آفتاب قرار نگیرد، و برای تمیز کردن آن از یک دستمال نرم و تمیز استفاده کنید و از استفاده کردن مواد شوینده قوی مانند وایتکس روی چرم خودداری نمایید.

تابلو پذیرایی مدرن

یک یا چند تابلو پذیرایی مدرن می‌تواند زیبایی و درخشش خیلی بیشتری به اتاق پذیرایی شما بدهد. تابلوهای دکوراتیو هم برای اتاق پذیرایی مدرن هم برای اتاق پذیرایی کلاسیک مناسب هستند و مسئله مهم استفاده کردن از سبک درست، متناسب با دکور اتاق نشیمن و شخصیت شما است.

اصلی‌ترین انواع تابلو پذیرایی، تابلوهای مربعی شکل و مستطیلی شکل هستند. خیلی از این تابلوها در سبک مدرن حالت Matching دارند یعنی سه یا چند تابلو که شکل و داستان مرتبط با یکدیگر را دارند در کنار هم روی دیوار نصب شده‌اند.

خرید تابلو عکس

تابلوهای پذیرایی مدرن بالعکس تابلوهای کلاسیک مانند تابلو فرش‌های ایرانی و نقاشی‌های کلاسیک، غالبا طرح‌های ساده‌تری دارند و رنگ‌های محدودتری در آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین رنگ‌های مصرفی در تابلو دکوراتیو به سبک مدرن معمولا رنگ‌های خنثی بوده مانند سفید، مشکی، بژ، قهوه‌ای و …

 

قاب عکس

همه ما انسان‌ها لحظات خاص و لذت‌بخش خود را داریم که دوست داریم آن‌ها را از طریق ثبت عکس و فیلم به یادماندنی کنیم.

این مطلب را هم از دست ندهید :   جی پی اس گارمین

در هر خانه‌ای قطعا تعدادی قاب عکس از اعضای آن خانه وجود دارد که از طریق آن خاطرات خود مانند مراسم ازدواج، جشن تولد، جشن فارغ التحصیلی، پیروزی‌های ورزشی و درسی و… را ثبت کردند.

‌البته خالی از لطف نیست که بدانید قاب عکس‌ها تنها برای ثبت خاطرات نیستند و انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارد که خیلی‌هایشان جنبه هنری و تزئینی دارند. در این مقاله انواع قاب عکس را توضیح می‌دهیم:

قاب استاندارد

بیایید با ساده‌ترین نوع قاب عکس شروع کنیم. قاب استاندارد همانطور که نامش نشان می‌دهد رایج‌ترین نوع قاب است. این قاب غالبا مستطیلی بوده و معمولا از یک فریم چوبی و صفحه شیشه‌ای ساخته شده و دارای یک دیزاین معمولی و ساده است.

قاب استاندارد بهترین گزینه برای نگهداری عکس‌های با ارزش مانند همان عکس‌های خانوادگی و دوستانه است. سایزهای مختلفی برای قاب عکس استاندارد وجود دارد. از نوع کوچک آن گرفته که اندازه آن 4×6 سانتی متر است و نوع بزرگ آن که تا 24×36 نیز می‌رسد.

 

قاب عکس گالری

این سبک مانند قاب استاندارد بسیار استفاده می‌شود. قاب‌های گالری طراحی ساده‌ای دارند. آن‌ها مستطیلی شکل بوده و در قسمت داخلی یک نوار سفید دیده می‌شود و در مرکز فروش قاب عکس در تهران ، یک عکس قرار دارد. جنس فریم این قاب از چوب یا فلز بوده، و اگر از جنس فلز باشد معمولا از آلومینیوم استفاده می‌شود.

قاب‌های گالری نسبت به قاب‌های استاندارد در انواع متفاوت تری از سایز دسته‌‌بندی می‌شوند. برای همین دست شما باز است که از هرعکسی که مورد نظرتان بود استفاده کنید.

قاب عکس‌های گالری با وجود طراحی و رنگ ساده فریم می‌توانند توجه را به عکس داخل قاب جلب کنند، پس اگر شما به دنبال یک قاب هستید تا کار هنری خود را به بهترین شکل نشان دهید تا حواس افراد به طراحی قاب یا رنگ آن پرت نشود این نوع از بهترین گزینه‌ها است.

قاب عکس فانتزی

قاب عکس‌های فانتزی همانطور که از نامشان پیداست دارای شکل و شمایلی منحصربه فرد تر نسبت به باقی انواع هستند. این قاب‌ها دارای فریم‌هایی با کنده کاری‌های چوبی خاص، رنگ‌های روشن و چشمگیر و شکل‌های هندسی خاص هستند. انواع مختلفی از قاب عکس فانتزی وجود دارد. اگر شما به سبک ماکسیمال علاقمند هستید و دوست دارید تصاویر خاص خود را در قاب عکس‌هایی با فریم‌های شلوغ و چشمگیر نگه‌داری کنید و به دیوار نصب کنید، این سبک برای شماست.

 

 

 

نتیجه‌گیری

ما سعی کردیم در این مقاله مهم‌ترین انواع تابلو دکوراتیو و قاب‌ عکس را برای شما توضیح دهیم تا برای دکوراسیون منزل و محل کار بهترین تصمیم‌ها را بگیرید. بدون شک شما می‌توانید بر اساس نوع دیزاین و سلیقه خود بهترین مورد را انتخاب کنید. تابلو دکوراتیو که جنسشون چاپ عکس  نقش مهمی می‌تواند در زیبایی هر چه بیشتر منزل و محل کار شما داشته باشد، پس تاثیر آن را نادیده نگیرید