معرفی سی پی کالاف دیوتی موبایل، CP چیست؟
سی پی همان پول درون برنامه ای کالاف دیوتی موبایل است که به کمک آن میتوانید لباس خاص و کمیاب، اسکین برای اسلحه، وسایل نقلیه ، مهمات و چتر نیز خریداری کنید تا در رقابت با دوستان خود زیبای را حس کنید. سی پی تنها روش برای خرید بتل پس و آفر های بازی است برای تهیه آن ها نیز نیاز به سی پی دارید.

خرید سی پی

شما برای خرید سی پی ارزان و فوری میتوانید از سایت بزرگ و معتبر ایران نوا اقدام کنید.

برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل میتوانید از لینک زیر اقدام به خرید کنید:

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل و عنوان لاتین Call of Duty: Mobile یکی از جذاب ترین بازی های موبایلی است که گرافیک منحصر به فردی دارد و از نظر رضایت کاربران در بین بهترین بازی های بازار های مختلف قرار می گیرد. این بازی اکشن اول شخص یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به سری Call of Duty است و به آن ها این امکان را می دهد که این بازی را روی موبایل خود انجام دهند و با میلیون ها نفر در سراسر جهان بازی کنند. از جمله ویژگی های گیم پلی جذاب بازی کالاف موبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان رقابت با دوستان و دریافت جوایز گروهی با انجام بازی
  • سلاح ها، مهارت ها و لوازم جانبی را دریافت کنید و آنها را سفارشی کنید
  • در هر یک از این نقشه ها از نقشه های مختلف و هیجان انگیز و امکان بازی با کاربران بهره ببرید
  • مجموعه ای از شخصیت های مختلف و قابلیت ارتقاء شخصیت با کسب مهارت های بیشتر در بازی
  • برای دستگاه ها و پلتفرم های موبایل اندروید و iOS ساخته و بهینه شده است
  • توانایی مبارزه در حالت های بازی چند نفره و زامبی
  • توانایی بازی های قبیله ای و رقابتی

 

سی پی کالاف دیوتی چیست؟

سی پی کالاف دیوتی ارز اختصاصی بازی Call of Duty Mobile است و با کمک آن خریداری انواع تجهیزات تقویت‌کننده امکان‌پذیر می‌شود. به‌طور کلی می‌توان گفت گیمرهایی که در حساب خود سی ‌پی بیشتری ذخیره‌سازی کرده‌اند، شانس بیشتری برای پیروزی در تمام نبردها دارند. علاوه بر خرید انواع تجهیزات جنگی، آیتم‌های تقویت‌کننده، آیتم‌های درمان‌کننده و … با سی‌پی می‌توان تجهیزات قبلی را ارتقا داد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   دیاگ لانچ

این مساله باعث افزایش قدرت تجهیزات تا حد قابل توجهی می‌شود. علاوه بر این، با خریداری سی‌پی و استفاده از آن امکان دریافت اسکین‌های جذاب، اسلحه‌های قدرتمند و اپیک، هدایای خاص و … وجود دارد. سه روش واریز و خرید فوری، اقتصادی و زمانبر برای سی پی وجود دارد که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مطلب، به مقایسه سی پی زمانبر، سی پی اقتصادی و سی پی فوری می‌پردازیم تا بازیکنان بتوانند بهترین روش خرید سی پی آی گیم را برای خود انتخاب کنند.

سی پی فوری یا عادی بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

سی پی فوری یا عادی کالاف دیوتی موبایل (CP) را می توان با استفاده از پرداخت های درون برنامه ای، از طریق سایت خرید سی پی آی گیم خریداری کرد. سی پی برای خرید انواع آیتم های درون بازی، از جمله اسلحه، اسکین، لباس، گردونه شانس، و غیره استفاده می شود. پس از خرید سی پی فوری از سایت آی گیم بین 5 دقیقه تا نهایتا یک ساعت زمان می برد تا بسته سی پی قانونی همراه با رسید خرید گوگل به اکانت شما واریز شود. لازم به ذکر است، این نوع سی پی تماما قانونی می باشد و توسط تیم خرید درون بازی آی گیم به حساب شما منتقل می شود. خرید درون برنامه ای تمام بازی های موبایلی در صورت امکان با دو روش خرید با ایدی یا تگ اکانت و خرید با اطلاعات اکانت در سایت آی گیم انجام می شود.

سایت خرید سی پی آی گیم برای تمامی عناوین کالاف دیوتی، بسته های متنوعی از سی پی و آفرهای کالاف دیوتی ارائه می دهد تا مشتریان بتوانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را پیدا کنند. در صورت بروز هرگونه مشکل، مشتریان می توانند از پشتیبانی تلفنی و آنلاین igame کمک بگیرند.