اگر قصد سفر به کانادا را دارید، تورنتو را از دست ندهید! این بزرگترین و یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای کانادا است. در تورنتو چیزهای زیادی برای کاوش وجود دارد. اگر برای اولین بار است که از آن بازدید می کنید، ممکن است برای شما دشوار باشد که برترین جاذبه های گردشگری تورنتو را محدود کنید.

هر محله از محله های تورنتو از گرانترین محله های تورنتو تا ارزان ترین آن ها داستان خاص خود را دارد. در تورنتو جواهرات و جاذبه های گردشگری پنهان زیادی وجود دارد. به عنوان کارشناسان سفر کانادا، تعطیلات قطار کانادا اینجاست تا به شما کمک کند. ما فهرست جامعی از بهترین جاهای دیدنی تورنتو را تهیه کرده ایم. اگر عاشق سفر و اکتشاف هستید، مکان های زیر باید در برنامه سفر شما باشد.

1. موزه سلطنتی انتاریو را کاوش کنید

موزه سلطنتی انتاریو خانه طیف وسیعی از آثار فرهنگی و تاریخی نفیس جمع آوری شده از سراسر جهان است. این موزه در 100 کوئینز پارک، تورنتو، انتاریو واقع شده است. به راحتی می توانید با اتوبوس، تاکسی یا وسایل حمل و نقل عمومی به اینجا برسید. ورودی عمومی 23 دلار کانادا برای بزرگسالان و 14 دلار کانادا برای کودکان 4 تا 14 ساله است.

2.حیوانات باغ وحش تورنتو را ببینید

باغ وحش یکی از بهترین جاذبه های تورنتو در فضای باز است. اگر عاشق حیات وحش هستید، باید از باغ وحش تورنتو دیدن کنید. با وسعت 10 کیلومتر، مکانی عالی برای پیاده روی و کاوش است. دارای زیستگاه خرس قطبی منحصر به فرد و نمایشگاه پنگوئن های آفریقایی است. از آلپاکا گرفته تا زرافه، چیزهای زیادی برای دیدن در اینجا وجود دارد. ما حداقل دو ساعت برای گشت و گذار در باغ وحش توصیه می کنیم.

هزینه ورودی برای بزرگسالان 24.50 دلار و برای کودکان 15.50 دلار است.

نکته: زمان بازدید خود را برای دیدن تغذیه حیوانات ببینید.

3.از منظره برج CN لذت ببرید

برج CN که بین سال‌های 1972 تا 1976 ساخته شد، زمانی با ارتفاع 553 متر، بلندترین ساختمان جهان بود. این شهر معروف ترین مقصد گردشگری تورنتو است. از روی زمین می توان از آن لذت برد، اما منظره از بالا به سادگی خیره کننده است. همچنین یک رستوران گردان در بالا برای صرف غذا و ناهار وجود دارد. این در 301 Front Street West، تورنتو، انتاریو واقع شده است.

هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است. هزینه ورودی از 53 دلار شروع می شود، اما بستگی به فعالیت هایی دارد که می خواهید انجام دهید، مانند EdgeWalk، پیاده روی در فضای باز در اطراف عرشه مشاهده.

 

4.از گالری هنری انتاریو دیدن کنید

گالری هنری انتاریو یکی از جاذبه های اصلی تورنتو است. این خانه مجموعه بزرگی از آثار هنری است که قدمت آنها به قرن ها پیش می رسد. این بنا به خودی خود یک شاهکار معماری است. واقع در خیابان 317 Dundas W، به راحتی با حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است.

نکته: اگر می‌خواهید خط ورود به موزه را رها کنید، یک کارت یک روزه به قیمت 25 دلار کانادا یا یک کارت سالانه 35 دلار کانادا پیش خرید کنید.

5. در بازار کنزینگتون غذا بخورید

پس از کاوش در تمام جاذبه های گردشگری تورنتو، کانادا، مطمئناً گرسنه خواهید شد. وقت آن است که به بازار کنزینگتون، درست در غرب مرکز شهر تورنتو بروید. این محله چندفرهنگی فروشگاه‌ها و رستوران‌های مختلفی را ارائه می‌کند که غذاهایی از سراسر جهان سرو می‌کنند.

علاوه بر این، می‌توانید مغازه‌های زیبایی که اقلام قدیمی می‌فروشند را کشف کنید. برای گشت و گذار در این محله که به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است، تقریباً دو تا سه ساعت زمان خواهید داشت.

این مطلب را هم از دست ندهید :   چت روم

نکته: ورودی رایگان است، زیرا یک محله عمومی است، اما ما حدود 50 دلار کانادا / زوج برای یک وعده غذایی توصیه می کنیم.

6. شاهد زندگی دریایی در آکواریوم ریپلی کانادا

این آکواریوم همچنین یکی از محبوب ترین مکان های توریستی در تورنتو است. یکی از بزرگترین آکواریوم های سرپوشیده در کشور است. حدود 450 گونه ماهی مختلف و دیگر جانوران دریایی در آن زندگی می کنند. در صورت تمایل می توانید به آنها غذا بدهید. گشت و گذار در آکواریوم 2 تا 3 ساعت طول می کشد. هزینه بلیط ۴۴ دلار کانادا برای بزرگسالان و ۲۰ دلار برای جوانان ۶ تا ۱۳ سال و ۱۲٫۵۰ دلار برای کودکان دو تا پنج سال است.

7. در موزه توهمات سلفی بگیرید

موزه توهمات در سال 2018 افتتاح شد. این موزه یکی از جاذبه های خانوادگی جدید در تورنتو، کانادا است. هم برای بزرگسالان و هم برای بچه ها به طور یکسان سرگرم کننده است. این موزه مجموعه ای مفصل از توهمات را همراه با توضیحات آنها دارد. نقاط سلفی در طول مسیر وجود دارد و یکی از مهمترین آنهاست

 

مکان های قابل اینستاگرام در تورنتو این در 132 Front Street East واقع شده است. قیمت بلیط 23.50 دلار کانادا است.

8.با موزه کفش باتا به پایین Memory Lane بروید

اگر به تاریخچه کفش علاقه دارید، از موزه کفش باتا دیدن کنید. درست روبروی موزه سلطنتی انتاریو قرار دارد. فقط با 14 دلار کانادا می توانید به موزه دسترسی داشته باشید.

نکته: بیرون ساختمان را نیز بررسی کنید. ساختمان به شکل جعبه کفش است.

9.در تالار مشاهیر هاکی درباره هاکی بیاموزید

هاکی یک ورزش فوق العاده معروف در کانادا است که باعث می شود این یک مقصد توریستی تورنتو برای همه طرفداران ورزش باشد. نمایشگاه های جالب در مورد ورزش ها را ببینید و نمایش های تعاملی سرگرم کننده را امتحان کنید. همچنین این کشور میزبان جام استنلی، بزرگترین جام NHL است. می توانید بلیطی با قیمت 20 دلار کانادا تهیه کنید.

10.به پایین Memory Lane در بازار سنت لارنس بروید

این مقصد گردشگری معروف در تورنتو که در سال 2012 به عنوان بهترین بازار غذا در جهان نام گرفت، از اوایل دهه 1800 فعالیت خود را آغاز کرده است. به غیر از خرید تازه ترین و بهترین محصولات، می توانید چندین غذا را نیز در این بازار بشناسید. از هندی گرفته تا اوکراینی، برای هر کام چیزی وجود دارد. و وقتی غذا خوردن را تمام کردید، برای کاوش در گالری هنری به طبقه بالا بروید. این بازار همچنین میزبان یک آشپزخانه عمومی برای کلاس‌های آشپزی ویژه است و محل تالار سنت لارنس است که می‌توانید در آن نمایشگاه‌ها و اجراهای زنده تماشا کنید.

نکته: استخدام راهنمای تور، بینش جالبی در مورد فروشندگان و تاریخ منطقه به دست می دهد.

11.در مرکز علمی انتاریو پاسخ بگیرید

این مکان اولین موزه تعاملی در نوع خود در جهان است که به طور ویژه برای همه علاقه مندان به علم طراحی شده است. این یکی از بهترین جاذبه های مرکز شهر تورنتو و همچنین یکی از بهترین جاذبه های خانوادگی در تورنتو است. آزمایش‌های زنده، نمایش‌ها، سیاره‌نماها و بازی‌هایی برای کاوش و لذت بردن وجود دارد. کل گشت و گذار در این مکان حدود دو ساعت طول خواهد کشید.

 

نکته: توصیه می کنیم بلیط را به صورت آنلاین رزرو کنید تا از خط عبور نکنید، به خصوص در تعطیلات مدرسه. هزینه بلیط 22 دلار کانادا است.