یزد شهر خونه‌ های تاریخی و بادگیرهاست. این شهر قشنگتر که اولین شهر خشتی دنیاس، آثار تاریخی پرشماری داره که اونو به یکی از زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران تبدیل کرده‌ان. یزد هم مانند دیگه شهرهای پرمسافر هتل‌های زیادی داره.
خیلی از خونه‌ های تاریخی یزد که در گذشته محل زندگی تسلط بوده‌ان هم به هتل‌ و اقامتگاه تبدیل شده‌ان. اگه دوست دارین با گران‌ترین هتل‌های یزد آشنا شید و درباره قیمت در یزد بدونین، این مطلب رو بخونین.

اقامتگاه سنتی خونه کوچیک لاری یزد

 

اگه به دنبال رزرو هتل در یزد با تخفیف  هستین اقامتگاه سنتی خونه کوچیک لاری یکی از خونه‌ های تاریخی شهر یزده که امروز به محل اقامت مسافران تبدیل شده و یکی از گران‌ترین مراکز اقامتی شهره. این خونه تاریخی قدمتی ۱۵۰ ساله داره و از دوران قاجار به‌ جا مونده. این خونه معماری قشنگتر و حیاطی با صفا و حوضی نقلی و باغچه‌ای گل‌کاری‌شده داره.

خونه کوچیک لاری در محله فهادان واقع شده که در بافت تاریخی شهر یزده و پشت‌بام خونه به بافت تاریخی شهر چشم‌انداز داره.
با اینکه این اقامتگاه قدمت زیادی داره اما چون در سال ۹۷ مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته هم‌حالا امکانات خوبی داره.
البته بدیش اینه به دلیل نوع معماری سنتی خونه و پله‌هایی که در قسمت ورودی و طبقات داره، این اقامتگاه کودکان زیر ۹ سال رو نمی‌پذیرد. هم‌اینجور تعداد اتاق‌های این اقامتگاه کمه و فقط سه اتاق داره که همه دو تخته هستن و هزینه رزروشان ۵۵۰ و ۷۰۰ هزار تومنه. اقامتگاه سنتی خونه کوچیک لاری رستوران نداره و در این اقامتگاه فقط صبحونه سرو می‌شه.

 

هتل باغ مشیرالممالک یزد

 

 

هتل باغ مشیرالممالک یزد یکی از بهترین هتل‌های یزد و یکی از گران‌ترین اون‌هاست. این هتل در اصل یه باغ قدیمی مربوط به دوران قاجاره که به هتل تبدیل شده.
این باغ بزرگ و قشنگتر که خود یکی از دیدنی‌های یزد حساب می‌شه، در بلوار مشیر یزد قرار داره و دسترسی‌اش به نقاط مهم شهر خوب و مناسبه.

این مطلب را هم از دست ندهید :   نشانه های آشکار عفونت های سینوسی [بخش اول]

معماری هتل باغ مشیرالممالک به سبک سنتی یزدی و کویریه و دکوراسیون داخلی اونم به طور کامل سنتیه. این هتل هتلی چهار ستاره س و امکانات و تجهیزاتش هم در سطح خوبی قرار داره.
کیفیت و تنوع صبحونه هتل هم بالاست و سفره‌خونه معروفی با شکلای جور واجور غذاهای ایرونی و فرنگی هم داره.
هزینه رزرو اتاق یه تخته هتل باغ مشیرالممالک ۴۲۲هزار تومنه. گران‌ترین اتاق این هتل، اتاق کانکت پنج تخته اون هستش که هزینه رزروش ۱ میلیون و ۷۹ هزار تومنه.

اقامتگاه سنتی نارنجستان یزد

یکی دیگه از گران‌ترین مراکز اقامتی در یزد، اقامتگاه سنتی نارنجستانه که در خیابون امام خمینی یزد قرار داره.
این خونه در بافت تاریخی شهر و به سبک خونه‌ های تاریخی و سنتی یزد ساخته شده و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر داره.
این خونه دنج و قشنگتر فقط سه اتاق داره که هر سه دو تخته هستن و هزینه رزروشان ۵۷۰، ۶۳۰ و ۷۰۰ هزار تومنه. اتاق‌های اقامتگاه سنتی نارنجستان یزد سرویس بهداشتی اختصاصی ندارن و سرویس بهداشتی و آشپزخانه این اقامتگاه میان هر سه اتاق مشترکه. در اقامتگاه سنتی نارنجستان یزد پخت نون و غذاهای محلی به درخواست مهمانان انجام می‌شه. هم اینکه برنامه رصد ستارگان هم در صورت درخواست مهمانان اقامتگاه انجام می‌شه.

شما علاوه بر رزرو هتل‌های یزد می‌تونید، رزرو هتلای ایران رو هم از سیات اسنپ تریپ انجام بدین.