انگار آقای ربات به پایان خط رسیده. شبکه USA Network روز گذشته اعلام کرد که سریال درام تریلر «آقای ربات» (Mr. Robot) با بازی رامی مالک پس از فصل چهارم که سال آینده منتشر می شه تموم میشه. هالیوود ریپورتر هم در گزارشی این خبر ناامید کننده رو تایید کرده که براساس اون فصل چهارم سریال «آقای ربات» که فیلم برداریای اون در زمستون پیش رو و در شهر نیویورک شروع می شه آخرین فصل این سریال مهیج و پرطرفدار میشه.

در اول قرار بود که فصل چهارم سریال که در وقتی نامشخص در سال ۲۰۱۹ منتشر می شه در قلب ۸ اپیزود باشه اما تازگیا تصمیم مدیران شبکه USA Network تغییر کرده و ً فصل چهارم دارای ۱۲ اپیزود میشه که با تعداد اپیزودهای فصل دوم مساوی می شه.
قبل از خبر به آخر رسیدن این سریال در فصل چهارم، خبرها نشون دهنده این بود که سم اسماعیل به عنوان خالق سریال و جفت و جور کنندگان اون در حال گفتگو و اراده کردن واسه ساخت فصل پنجم هستن که با چراغ سبز نویسندگان سناریو می تونست به واقعیت تبدیل شه.
اما بدیش اینه تصمیمات تغییر کرده و ماجراهای «آقای ربات» در فصل چهارم به پایان می رسن.

اسماعیل در سخنانی در این باره اینجور گفته:” از همون روز اول، من به یه پایان و نتیجه گیری فکر می کردم اما در آستانه ساخت فصل بعدی اقای ربات عزممو جزم کردم که داستان در همین جا به پایان برسه”. ایشون هم اینکه به موفقیت و مقبولیت این سریال اشاره کرده و از بازیگران و دیگه عوامل تولید که در ساخت این سریال به اون کمک کردن تشکر کرده.

اسماعیل در سخنان خود اینجور گفته:” هر کسی در تیم تولید، از جمله افراد عجیب ای که در شبکه USA و UCP هستن، دوست نداشتن که خداحافظی کنن اما در آخر ما اونقدر واسه شخصیت الیوت و سفر اون ارزش قایل بودیم که تصمیم بگیریم داستان اونو تمومش کنیم.
از این رو، فصل چهارم بخش پایانی داستان آقای ربات میشه. خطاب به طرفداران سریال، می گم که به خاطر ۳ سال گذشته از شما ممنونم و واسه این که فصل آخر و هیجان انگیز رو با شما به اشتراک بذارم بسیار هیجان زدم”.

این مطلب را هم از دست ندهید :   عادت های غذایی ما رازهای زیادی را درباره شخصیت ما آشکار می کنند

البته ایشون قبلاً در سال ۲۰۱۷ هم اعلام کرده بود که به نظر اون سریال «آقای ربات» پس از فصل چهارم و یا پنجم تموم میشه اما اعلام پایان این سریال واسه طرفداران الیوت بسیار ناراحت کننده بوده.
این سریال که در سال ۲۰۱۵ واسه اولین بار پخش شد با داستان تازه و پیچیده خود تماشاگران بسیاری رو به خود جلب کرده و باعث به معروفیت رسیدن رامی مالک شد طوری که در آخر به خاطر درخشش در این سریال، نقش فردی مرکوری در فیلم زندگینامه ای «بوهمین راپسودی» (Bohemian Rhapsody) رو بدست آورد.

داستان الیوت در این سریال یکی از پیچیده ترین داستانای سریال در سالای گذشته بود که در سه فصل اول شدیدا مورد تعریف و استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفت و پس از پایان فصل چهارم، مطمئنا واسه یه مدت طولانی جای خالی اون احساس می شه.

۷ سریال انیمه دیدنی واسه کسایی که چیزی در مورد این ژانر نمی دونن

۹ قاتل سریالی که در فصل دوم سریال «شکارچی ذهن» به اونا پرداخته می شه

۱۰ عنوان از بهترین سریالای پخش شده در سال ۲۰۱۸ تا حالا [قسمت اول]