طلاق اصلا موضوع ساده و بی ارزش ای نیس و حتی فکر کردن به اونم ناراحت کننده س اما وقتی که پولدار و مشهور باشین و همیشهً رسانه ها شما رو تحت نظر داشته باشن، ورود به بخش طلاق بسیار دردناک تر میشه. در طول چند سال، ستاره های زیادی در دنیای هالیوود بعد از به بن بست رسیدن روابط عاشقانه خود با بن بست غیرقابل باوری در زندگی کاری خود هم مواجه شدن که مطمئنا از عواقب طلاق گرفتن بوده.
در ادامه این مطلب می خوایم شما رو با سلبریتیایی آشنا کنیم که پس از طلاق گرفتن از همسر مشهور خود هنوز نتونسته ان به معروفیت و اعتبار گذشته دست یافته و بعضی از اونا حتی به طور کامل فراموش شدن.

۱- کامل کروز

وقتی که کامل کروز در دسامبر ۲۰۰۰ اعلام کرد که قصد جدا شدن از همسرش، نیکول کیدمن، پس از ۱۰ سال زندگی مشترک رو داره، دنیای هالیوود در شوک فرو رفت. بعد از جدایی از نیکول کیدمن، کروز تونست معروفیت و اعتبار نسبی خود رو در هالیوود حفظ کنه و بازم به حضور در فیلمای بلاک باستر ادامه میده اما اعتبار شخصیتی اون با طلاق از کیدمن دچار نقصان شد.
در سالای گذشته شایعات جنجالی زیادی در مورد رابطه کروز و همسر دیگش، کیتی هولمز، و هم اینکه رابطه اش با دخترش سوری وجود داشته.
روابط ادعایی اون با کلیسای ساینتولوژی هم ضربه بیشتری به شخصیت این ستاره هالیوودی وارد کرده که تو یه برنامه مستند در شبکه HBO با عنوان Going Clear به اون پرداخته شده.

۲- کریس هامفریز

تجربه میگه اگه در کمترین شکل ممکن با خونواده کارداشیانا وارد رابطه شید مطمئنا اعتبار و معروفیت شما به خطر می افته. این همون اتفاقی بود که واسه کریس همفریز، ستاره بسکتبال ان بی ای اتفاق افتاد که بعد از تموم شدن ازدواج پر سر و صداش با کیم کارداشیان اونم تنها پس از تنها ۷۲ روز زندگی مشترک به مضحکه دنیای هالیوود و بسکتبال ان بی ای تبدیل شد.

بعد از این طلاق، همفریز به طور مرتب در بین مسابقات بسکتبال به وسیله تماشاگران مورد تمسخر قرار می گرفت و از تیمی به تیم دیگه می رفت تا این که پس از هفته ها گمانه زنی و جنجال در آخر به فیلادلفیا سونتی سیکسرز ملحق شد.
شاید فکر کنین عواقب رابطه کابوس وار کوتاه مدت هامفریز-کارداشیان حالا به پایان رسیده باشه. اگه این طور فکر می کنین در اشتباهید چون در آگوست سال گذشته در مصاحبه ای زنده دوباره خبرساز شد.
ایشون در این برنامه زنده اعلام کرد که در همون دوران ماه عسل فهمید که زندگی مشترک اون و همفریز به پایان رسیده.

۳- رابین ثیک

این یکی شکستی خیلی سخت بود. بعد از فرمانروایی در بخش فروش آلبوم در همه تابستون ۲۰۱۲ با آهنگ «خطوط مبهم» (Blurred Lines)، زندگی حرفه ای رابین ثیک یه شبه بعد از جدایی نامزدش پائولا پتون از اون و شایعات مربوط به خیانت ثیک به نامزدش، ویرون شد.
ثیک با منتشر کردن آلبوم ضعیف «پائولا» در سال ۲۰۱۴ تلاش کرد دل نامزد سابقش رو بدست آورد اما این کار هم شکستی دیگه رو واسه اون رقم زد. این آلبوم در هفته اول انتشار خود در بریتانیا تنها و تنها ۵۳۰ کپی فروخت که یه آمار فاجعه بار حساب می شه.

در ژانویه ۲۰۱۷ شرایط واسه ثیک بسیار بدتر از قبل هم شد وقتی که اون و پتون بر سر گرفتن حضانت پسرشون، جولین، درگیر شدن. جنگ در دادگاه باعث شد که اتهامات شوکه کننده ای نسبت به ثیک مطرح شه که از اون میان میشه به بدرفتاریای جسمی و روحی اون با همسرش در طول دوران زندگی مشترک اشاره کرد.

این دو در آخر در آگوست ۲۰۱۷ به توافق رسمی رسیدن.

۴- لیان ریمز

لیان ریمز، خواننده سرشناس سبک کانتری، در سن ۱۴ سالگی به فروش میلیونی آلبوم هاش رسیده بود و با بردن ۲ جایزه گرمی یکی از آینده دارترین خوانندگان عصر الان میشناختنش. اما معروفیت و اعتبار اون به یه باره پس از مشخص شدن خیانت به همسرش، دین شرمت، رنگ باخت. ایشون در سال ۲۰۰۹ بر خلاف ازدواج با شرمت، با همبازی اش، ادی کیبریان، در «چراغای شمالی» (Northern Lights) وارد رابطه ای خیانت آمیز شده بود.

ریمز به سرعت از یه هنرمند مورد احترام به موضوع ثابت خیلی از مجلات زرد تبدیل شد؛ به خصوص وقتی که دشمنی اون با همسر قبلی کیبریان، برندی گلنوایل، بیشتر از قبل شدید شدن و رسانه ای شد.
بدنبال این رسواییا، آلبوم بهترین آهنگش در بیلبورد در رده نازل ۳۰ اُم بیشترین فروش قرار گرفت. آلبوم دیگه اون در سال ۲۰۱۶ حتی نتونست در بین ۵۰ آلبوم پرفروش کشور قرار گرفته و در رتبه نازل ۸۸ قرار گرفت. بر خلاف ادعاها در مورد پایان پیدا کردن دشمنی اون و گلنوایل، دلایل نشون میده که دشمنی این دو بازم ادامه داره.

۵-جون گوسلین

وقتی بود که میلیونا آمریکایی پای برنامه ریالیتی شو «جون و کیت و ۸ نفر دیگه» (Jon & Kate Plus 8) می نشستن که در مورد زندگی مشترک یان و کیت گوسلین و ۸ فرزندشون بود. حتی ویدیو یه ساعته اونا هنگام اعلام طلاق شون هم به وسیله میلیونا نفر دیده شد.
بعد از این جدایی، کیت با حضور در برنامه «رقصیدن با ستاره ها» (Dancing With the Stars) تونست تا حدودی معروفیت از دست رفته گذشته خود رو بازیابد و با سریال ریالیتی شو اسپین آف «کیت و ۸ نفر دیگه» (Kate Plus 8) دوباره به چهره محبوب تلویزیون تبدیل شد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ۱۰ واقعیت جالب در مورد بادیگاردها؛ از زنان محافظ تا قاتلینی خائن [قسمت دوم]

در طرف دیگه ماجرا اما جون به اندازه همسر سابقش خوش شانس نبود. در سال ۲۰۱۳، خبر رسید که ایشون به شغل گارسنی روی آورده و در اتاقکی بدون تلویزیون و اینترنت زندگی می کنه.
بعدا ایشون حتی این شغل رو هم از دست داد. بعد جون شانس خود رو در دنیای دی جی و رقص امتحان کرد تا این که دوباره رابطه اون و کیت در رسانه ها جنجالی شد.

۶- مارلا میپلز

مارلا میپلز یه مدل و بازیگر بلند پرواز اهل جورجیا بود که یهو وارد زندگی مشترک دونالد ترامپ و همسر اولش، ایوانا، شده و در اواخر دهه ۱۹۸۰ زندگی این دو رو به سمت طلاق برد. مطمئنا رابطه عاشقانه و ازدواج بعد اون با دونالد ترامپ درهای زیادی رو واسه بلندپروازیای میپلز باز کرد که از اونا میشه حضور در برادووی و نقشایی کوچیک در تلویزیون اشاره می کرد اما این جهش کاری دووم چندانی نداشته و زندگی حرفه ای میپلز با طلاق از ترامپ یهو سقوط کرد.

بعد از جدایی جنجالی و پر سروصدای این دو در اواخر دهه ۱۹۹۰، میپلز با کیفی پر از پول به خونه رفت اما با به کار گیری این ثروت هم نتونست موفقیت چندانی به دست بیاره و به حضور در چند فیلم تلویزیونی گمنام اکتفا کرد.
میپلز با حضور کوتاه خود در برنامه تلویزیونی «رقصیدن با ستاره ها» در سال ۲۰۱۶ برگشتی نصف و نیمه به دنیای معروفیت داشت اما هیچ وقت نتونست معروفیت گذشته دور خود رو بازیابد.

۷- جسی جیمز

در اوایل دهه ۲۰۰۰، جسی جیمز به خاطر برنامه ریالیتی شو «گاراژ هیولا» (Monster Garage) که بین سالای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ پخش می شد یه اسم آشنا و مشهور در هالیوود به حساب می اومد. وقتی که جیمز با بازیگر دوست داشتنی اون دوران، ساندرا بولاک، ازدواج کرد معروفیت اون بیشتر از قبل شد.
مردم آمریکا عاشق این زوج نامتجانس شده بودن؛ به خصوص بعد از این که بولاک بارها در مصاحبه هاش از نقش غیرقابل رد جسی جیمز در گرفتن جایزه اسکارش واسه فیلم «نقطه کور» (The Blind Side) در سال ۲۰۰۹ سخن می گفت. رابطه عاشقانه این دو بعد از شایعه هایی در مورد خیانت جیمز به بولاک و رابطه اون با یه مدل تاتو یهو ویرون شد.

بعد از اون تصویری از جسی جیمز در حالی که نشون نازیا رو پوشیده و مانند هیتلر سلام نظامی داده بود در رسانه ها منتشر شد و بعد از این ماجراها بود که زندگی حرفه ای جیمز واقعا تموم شد.
از اون زمان به بعد جسی جیمز همیشه در بالاترین جایگاه اخبار جنجالی رسانه های زرد قرار داشته و همسر اون بعد از بولاک که حالا از هم جدا شدن (کت وون دی) هم اونو به رابطه داشتن با بیشتر از ۱۹ زن دیگه متهم کرده. در زمان نوشتن این مقاله اون با چهارمین همسر خود، الکسیس دژوریا زندگی می کنه اما در طول برنامه های تلویزیونی و برنامه هاش همیشه زندگی گذشته اش پیش کشیده شده و واسه اون دردسرساز می شه.

۸- مگ رایان

مگ رایان وقتی که بعد از زندگی مشترک طولانی با دنیس کوید از اون جدا شده و با راسل کرو وارد رابطه شد واسه همیشه از چشم آمریکاییا افتاد. ایشون از اون زمان به بعد قسمت بزرگی از زندگی حرفه ایش رو به دور از معروفیت در هالیوود گذرونده و تنها تونسته در چندین فیلم معدود بازی کنه که هیچ  کدوم فیلمای زیادی نبوده ان. در سال ۲۰۰۸، رایان ادعا کرد که کوید در طول دوران زندگی مشترکشون بارها به اون خیانت کرده؛ اتهاماتی که کوید پاسخای تندی به اونا داد. این روزا انگار رایان بیشتر روی آینده اش متمرکز شده و رابطه اش با جون ملنکمپ، خواننده تقریباً سرشناس راک رو بعد از جداییا و جنجالای متوالی از سر گرفته و واسه بازی تو یه سریال تلویزیونی قرارداد امضا کرده.

بانوی اول کاخ سفید از ترامپ طلاق میگیره؟

چهره های سرشناسی که موقع طلاق از همسراشون نقره داغ شدن

با گرون ترین طلاقای توافقی در میان چهره های مشهور جهان آشنا شید

ماجرای طلاق «برنجلینا» هر روز حاشیه های بیشتری پیدا می کنه