در دنیای امروزی که همه به دنبال مدرن ترین و به‌روزترین تکنولوژیا در وسایل خونگی خود هستن، سامسونگ رو میشه پیشگام ارائه کالاهایی با اینجور مشخصاتی به حساب آورد. این شرکت کره ای، در روزمره ترین وسیله های برقی خونه، ایده هایی رو اجرا کنه که موجب سهولت بیشتر زندگی مشتریا بشه.

از جمله جدیدترین تلاش چشم بادامیا رو میشه یخچال‌های بالافریزر با فناوری خنک‌کننده دوگانه شمرد که به موجب اون رطوبت داخلی یخچال به ۷۰ درصد زیاد شده؛ این در حالیه که دیگه دستگاه های مشابه فقط ۳۰ درصد رطوبت رو ارائه میدن.

واسه آشنایی بیشتر با این وسیله از شما دعوت می کنیم در ادامه این مطلب بیانیه خبری این محصول که به وسیله دفتر روابط عمومی سامسونگ تو تهران واسه ما فرستاده شده رو بخونین.

شکلای جور واجور سالادها امروزه یکی از اجزای مهم هر وعده غذایی هستن؛ به‌خصوص واسه کسایی که رژیم غذایی دارن. اما وقتی خانوم خونه، خسته از سرکار برمیگرده، معمولا با صحنه ناخوشایندی در یخچال مواجه می‌شه که درست کردن سالاد رو با رقابت روبرو می‌کنه. مواد غذایی اولیه سالاد که از روز قبل در یخچال مونده‌ان، جوری پلاسیده شده‌ان که دیگه نمی‌توان از اونا استفاده کرد.

حالا تصور کنین در همین وضعیت، یه مهمون نخونده داشته باشین. تنها راه موجود اینه که کاهوها و گوجه و خیار پلاسیده رو دور بریزین و دوباره خرید کنین. فرصت اینجور کاری همیشه هست؟ دور ریختن همیشه مواد غذایی، کار درستیه؟ اجازه به این روش حلی به شما نشون بدیم که همیشه سالادی مثل چیزی که در بهترین رستوران‌ها می‌خورید، داشته باشین.

باغچه سبزیجات در یخچال

معمولا همه یخچال‌ها، قسمتی به عنوان فریزر دارن و مشکل دقیقا از همین‌جا شروع می‌شه. هوای لازم فریزر، سرد و خشکه، اما هوای یخچال باید مرطوب باشه تا مواد غذایی موندگاری بیشتری داشته باشن.

سیستم خنک‌کننده یخچال‌ها، هوا رو در همه قسمت‌ها می‌چرخونه و اینجوری، هوا پس از یه بار ورود به فریزر، خشک می‌شه. این هوای خشک، آب موادی مانند کاهو و خیار رو گرفته و باعث پلاسیدن اونا می‌شه.

میوه‌ها و سبزیجات آب بسیاری در خود دارن و همین آبه که تازگی، تردی و تازگی رو به اون‌ها هدیه می‌دهد. اگه میوه‌ها و سبزیجات آب خود رو از دست بدن، پلاسیده می‌شن و دیگه تازگی همیشگی خود رو نداره. راه حل قدیمی‌ها واسه خلاص شدن از این مشکل، پیچوندن بعضی از مواد غذایی خام در روزنامه بود. اما امروزه می‌دانیم که با این کار، سرب روی کاغذ، با مواد غذایی مخلوط می‌شه. پس چیکار باید کرد؟

این مطلب را هم از دست ندهید :   ۲۰ ترفند بسیار جالب و کاربردی برای عکاسی که به زیبایی بیشتر آثارتان کمک می کنند

روش بهتر و امروزی اینه که هوای درون یخچال رو همیشه مرطوب نگهداریم. واسه این کار لازمه از مخلوط شدن هوایی که در یخچال گردش داره با هوای فریزر، جلوگیری کنیم.
سامسونگ در جدیدترین مدل‌های یخچال‌هایی که تولید می‌کنه، این کار رو انجام داده.

یخچال‌های بالافریزر سامسونگ با فناوری خنک‌کننده دوگانه (Twin Cooling) یا همون سری‌های RT7000 و RT6000 سامسونگ، دو خنک‌کننده جدا از هم دارن.یکی واسه فریزر و دیگری واسه یخچال.

اینجوری، هوای این دو بخش با همدیگه مخلوط نمی‌شه که یکی از امتیازات این جدا شدن، مرطوب موندن هوای یخچاله، طوری که این فناوری باعث حفظ ۷۰ درصد رطوبت یخچال می‌شه اگه در یخچال‌های معمولی رطوبت نزدیک به ۳۰ درصده.

اینجوری شما می‌تونید تا مدت‌ها، مواد غذایی تازه در یخچال داشته باشین و در همون حال، از امکانات یه فریزر خوب بهره ببرین. حالا دیگه شما همیشه یه باغچه کوچیک سبزیجات در یخچال دارین و نگران مهمون نخونده یا کاهوهای پلاسیده نیستین.

یخچال‌های سامسونگ با خنک کننده دوگانه در ۶ مدل با حجم‌های جور واجور و با نام‌های  RT860، RT840، RT820، RT640، RT600 و RT580 در بازار ایران هستن. یه یخچال جدید، هم به رژیم غذایی شما کمک می‌کنه، هم به اقتصاد خونواده.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

 

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا هستش و آینده رو با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌معطلی سامسونگ، تغییر و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیونا، گوشیای هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلتا، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، لوازم پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ایه. واسه اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌تونید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنین.