دوربین فول فریم چیست

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید دوربین باید به آن توجه کنید اندازه دستگاه است. دو نوع دوربین اصلی در دنیای عکاسی وجود دارد. مشخصات قاب و فریم فول فریم و مشخصات برش. این نوع دستگاه ها مزایا و معایبی دارند و شما باید بر اساس علت و اندازه تصویر یکی را انتخاب کنید.

قبل از ورود به کل قاب و تحقیق در مورد آن، باید معنی یا مفید بودن دستگاه را بدانید. دوربین فول فریم اغلب هنگام خرید یا استفاده از یک دوربین SLR یا مشابه، این سوال سریع مطرح می شود: آیا فول فریم است؟ پس اگر دوربین تمام تصویر باشد چه؟ وقتی دوربین ناقص باشد چه چیزی از بین می رود؟ برخی از افراد جزئیات زیر را دارند: در کل دوربین، دستگاه بزرگ است، دیگر چه باید کرد؟

اصطلاح “فول فریم” به میزان صدای برابر با اندازه در فرمت های تصویر 35 میلی متر یا 24 در 36 میلی متر اشاره دارد که برای تصاویر رایج است. این ظاهر 35 میلی متری از سال 1909 استاندارد بوده است، زیرا کیفیت خوب و تعادل قیمت آن از آن زمان به بعد استاندارد بوده است. اکثر خریداران و فروشندگان دوربین های تمام قد دارند. دوربین های فول فریم اغلب در دوربین های DSLR استفاده می شوند. همه آنها باید گوش کنند sbargh.ir

این دستگاه در مرکز دوربین DSLR قرار دارد و یک عنصر یکپارچه از دوربین است که تصویر را از دوربین می خواند. به طور کلی، هر چه سنسور بزرگتر باشد، دوربین نور و جزئیات بیشتری را می تواند دریافت کند و کیفیت تصویر بهتر است.

نمای چشمگیر یک دوربین تمام قد بسیار عریض تر و عریض تر از دستگاه های دیگر است، که این تفاوت را برای دوربین های فریم کوچک مانند APC گران تر می کند.

فرض کنید در همان مکان یا فضا هستید و می خواهید عکس بگیرید، اگر دوربین شما کامل نیست، باید چند قدم به عقب برگردید تا از کل صحنه و افراد در هر کجا که هستند عکس بگیرید. همه چیز یا همه چیز اگه میخوای تو کادر جا بشن امیدوارم جا بیفتن شاید اگه اینطوره معنی یا کاربرد کل فریم رو بهتر بفهمی ولی اگه دوربین کل فریمه به این خاطر. بسیار بزرگ سنسور و فضای زیاد لازم نیست به ذخیره‌سازی تصاویر و کارکرد خوب روی دستگاه‌های کوچک برگردید، البته کل دوربین نیز حساس است، بنابراین اگر می‌توانید چهار قاب کامل انجام دهید، کل فریم را ذخیره نکنید. برای لنزهای واید یا هایلایتر بیا داخل، تماشا کن و لذت ببر! downloadpluse.ir

این مطلب را هم از دست ندهید :   بررسی آنتی اکسیدان پلیمری و گریدهای متداول

هنگامی که یک دوربین تمام قد و یک لنز سریع نصب می‌کنید، می‌توانید در مقایسه با دوربین و دستگاه برش به عمق زمین کم برسید. یکی از رایج ترین ویژگی های دوربین های تمام صفحه این است که دارای صفحه نمایش بزرگی است که به شما امکان می دهد با عمق میدان زیاد عکس بگیرید. برای عکاسی، کل دوربین بهترین است، زیرا می توانید بیشتر به جلو و عقب فوکوس کنید، که عکس های شما را واقعی تر و جذاب تر می کند، حتی بیشتر. خودت را بیرون بگذار دوربین های فول فریم کانن

بنابراین می دانید که کل فریم دقیقاً همان بدی است که در فیلم ها یا دوربین های آنالوگ استفاده می کنیم و عرض کلی کل فریم 36 میلی متر است. بنابراین می دانید که کل پرتو 35 میلی متر است. خوب دستگاه برش که به آن دستگاه بستن می گویند، دستگاهی است که کوچکتر از 35 میلی متر یا کل قاب باشد. با سنسور برش فاصله کانونی کاهش می یابد و تصویر از کل فریم به نصف کاهش می یابد و کیفیت تصویر خاموش می شود که به معنای از دست دادن اطلاعات میدان است.