برخی از محصولات سایت :

اسپری جیر و نبوک بیرنگ فام مخصوص کفش های مخمل – جیر – نبوک و هورس با رنگ های روشن است که می توانید به خوبی آن ها را تمیز کند.
اسپری جیر و نبوک فام مشکی یک گزینه بسیار مناسب برای کیف و کفش جیر و مخمل و نبوک و هورس است.
فرچه واکس ارزان قیمت تمام پلاستیک بهسان را حتما تا کنون دیده اید. یک فرچه کوچک که معمولا با رنگ قرمز یا زرد خردلی تولید میشود.
واکس جامد یکی از قدیمی ترین و البته پر فروش ترین واکس ها بوده که هنوز هم در صدر انتخاب خریداران قرار دارد. واکس جامد بیشتر در قوطی های فلزی است که رنگ های متنوعی را شامل می شود.
پودر بوگیر کفش خارجی را هم اکنون با بهترین قیمت از این فروشگاه به صورت آنلاین خرید کنید.
واکس مایع پنگوئن مشکی اصل ترکیه با حجم 75 میلی لیتر یکی از بهترین گزینه ها برای احیاء رنگ و براقیت مصنوعات چرمی شما به ویژه کاپشن چرم است.

 

اسپری داشبورد پاریز با همان واکس تمیز کننده داشبورد ماشین ساخت شرکت نگین پویا و برای استفاده در متریال داخل کابین خودرو می باشد.
کفی طبی آویتا جعبه دار تولید شده از مواد پلی یورتان (PU) مرغوب با رویه چرم مصنوعی (فوم) در سایزهای مردانه و زنانه تولید می شود.

واکس ابری ساتل پریمیوم بیرنگ یک ابر براق کننده است که می تواند در چند ثانیه کیف و کفش چرمی شما را براق و درخشان کند.
واکس همه کاره فک یک گزینه مناسب برای انواع سطوح چرمی و غیر چرمی است.

واکس ابری پنگوئن مدل پلاس مشکی دارای جنس بدنه پلاستیکی و یک اسفنج می باشد.

اگه تا حالا کالای مد نظرت رو نمی تونستی پیدا کنی یا برای خرید اون باید ساعت ها وقت میزاشتی و با قیمت گزاف اونو تهیه می کردی!
اسپری واکس کفش جیر آبی محصول کشور ترکیه با فرمولاسیون اختصاصی، محافظ بسیار خوبی برای کفش های جیر، نبوک و مخمل شما خواهد بود.

واکس جامد قهوه ای بلدرچین یک گزینه عالی برای کفش های قهوه ای از جنس چرم می باشد که هم اکنون می توانید در ابعاد مختلف آن را از فروشگاه آنلاین خریداری کنید.
اسپری کفش جیر قهوه ای فام یک واکس عالی برای کفش های قهوه ای رنگ از جنس جیر و نبوک و مخمل است.
پی واکس بیرنگ بزرگ که از نوع ژله واکس یا واکس ژله ای شرکت پی واکس است در حجم 120 میل و دو برابر سایزهای معروف تولید شده است.

واکس لیوانی بزرگ بلدرچین یا واکس خانواده 200 گرمی بلدرچین مشکی با حجم 200ml به همراه دو عدد ابر مخصوص، یک گزینه عالی برای مصرف خانوار است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   آموزشگاه کاسپین

چسب قطره ای 520 ساخت شرکت کوئیک استار (quickstar) ترکیه است که با قدرت چسبندگی بالایش می تواند یک چسب همه کاره و فوری برای مصارف مختلف باشد.

فرچه واکس چوبی محسن یکی از مناسب ترین گزینه ها برای واکس زدن کفش ها می باشد.
اسپری تمیز کننده کفش پاریز به صورت کف پاکننده گزینه ای بسیار مناسب برای تمیز کردن و لکه بری انواع کفش اسپرت و پارچه ای و کتانی است.

 

واکس عسلی بلدرچین 75 گرمی به صورت جامد تولید می شود که در قوطی های فلزی 75 گرمی بسته می شود که می تواند پولیش محافظ خوبی برای کفش عسلی یا قهوه ای روشن باشد.

راهبرد اصلی ما تامین کالای باکیفیت و منطبق با نیاز مشتری بوده که بتوان با کمترین قیمت به دست شما برسانیم.همه در فروشگاه مابه پاس اعتماد شماتحویل خیلی
کفی طبی کفش ایویا زیره نارنجی یکی از مناسب ترین گزینه های برای کسانی است که قصد خرید کفی کفش ارزان و با کیفیت را دارند.
واکس جامد مشکی 75 گرمی بلدرچین که یکی از معروف ترین و البته قدیمی ترین واکس های موجود در بازار است توانسته جایگاه خوبی در بین مصرف کنندگان به دست آورد.

واکس جامد بیرنگ بلدرچین 75 گرمی فلزی یک گزینه همه فن حریف برای همه محصولات چرمی از هر رنگی است که پیشنهاد میکنیم حتما یکبار هم شده آن را امتحان کنید!

واکس عسلی گلد لیوانی به صورت 50ml یا 50 گرمی جهت انواع کیف و کفش و… چرمی با رنگ قهوه ای روشن یا عسلی تولید شده است.
واکس سرمه ای بلدرچین جامد یا واکس آبی کاربنی 75 گرمی بلدرچین برای کفش های سرمه ای و آبی تیره پیشنهاد میشود.

واکس زرشکی بلدرچین جامد در قوطی های فلزی 75ml بسته شده و حاوی رنگدانه های قوی است که علاوه بر پولیش و براقیت مناسب بر سطح چرم، آسیب دیدگی های آن را نیز ترمیم
برای نظافت و مراقبت از کفش حتما نیاز به برس مرغوب خواهید داشد.

کفی چرم ارتوپدی آیپا 5 میل با ضخامت بالا در قیمت پنجه یکی از با دوام ترین انواع کفی طبی است.
برس واکس بهسان با توجه به قیمت بسیار ارزانی که دارد توانسته یکی از پر فروش ترین های بازار باشد.
افشانه بوگیر کفش آدیداس با حجم 120 میلی لیتر یکی از بهترین اسپری های ضد بوی کفش و پا هست.

سایت آنلاین فروش