تمامی هزینه سفارشات به شهرستان ها بر عهده خود مشتری به صورت پس کرایه می باشد.
چاپ روی تیشرت ملانژ به صورت سابلیمیشن انجام می شود. این روش چاپ به صورت حرارتی انجام میشود و رنگ با حرارت و دستگاه پرس مخصوص به خورد پارچه می رود . چاپ روی تیشرت ملانژ به دلیل اینکه رنگ به خورد پارچه می رود بدون پس زمینه انجام میشود و قسمت های سفید کار و یا طرح شما چاپ نمی شود و هم رنگ زمینه تیشرت که همان توسی می شود.( این نکته بسیار مهم است که در چاپ سابلیمیشن رنگ سفید وجود ندارد و برای قسمت های سفید از زمینه تیشرت استفاده میکند و طوسی می شود). چاپ سابلیمیشن بهترین نوع چاپ ممکن برای چاپ روی تیشرت می باشد و بالاترین ماندگاری و البته کیفیت چاپ را دارد.
پاکت A4 کتان 120 گرم نیز به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.
در این مرحله وقتی که شما هنوز برروی لایه برگه قرار دارید دکمه میانبر Ctr+t را فشار بدهید سپس برروی آن لایه کلیک راست کرده و گزینه Warp را انتخاب بکنید. در این قسمت شما گیره های تصویر را به گونه ای تغییر بدهید که آن برگه تمامی برآمدگی و فررفتی تصویر زیرین شما را پوشش بدهد. برای هر دو تصویر مجله این روش ها را اعمال بفرمایید.
سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۵٫۹ در ۵٫۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۵٫۱ در ۵٫۶ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.
هزینه و قیمت کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته مربع :
هزینه بروشور گلاسه 170 گرم با سایز گسترده A5 :
چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.
یک شرکت تحقیقاتی تخمین زده است که مشتریان کارت ویزیت های سفید را ده برابر بیشتر از کارت ویزیت ها تیره نگه داری می کنند.
جنس پارچه تیشرت سفید اسپان از ۵۰ درصد پلی استر و ۵۰ در صد نخ پنبه می باشد که باعث می شود چاپ روی تیشرت به صورت مستقیم انجام شود و رنگ به خورد پارچه برود و ماندگاری و دوام فوق العاده ای به تیشرت ببخشد.
چاپ پاکت کارتی 140 گرم ضخیم ترین کاغذی است که در مرکز ما به چاپ می رسد. تفاوت ملموسی که این چاپ پاکت روی این کاغذ با سایر کاغذ ها دارد ، در قالب برش پاکت هاست که به صورت سه گوش بوده و کاملا متفاوت است که در باید در هنگام طراحی به آن توجه شود.
امکان قبلتر دار کردن و فراهم آوردن فضایی برای نوشتن نیز روی این محصول فراهم می باشد.
چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب دورگرد تنها نمونه طلاکوب با روکش مخملی مجموعه چاپ نفیس می باشد که بسیار هم مورد استقبال مشتریان گرامی این مجموعه قرار گرفته است. این کارت ویزیت بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود و پس از طلاکوبی روکش سلفون مخملی می خورد که باعث ماندگاری و مقومت بیشتر نواحی طلاکوبی و چاپ ها می شود. این مدل کارت ویزیت هم به صورت دورگرد ارائه میشود

بروشور تحریر 80 گرم سایز گسترده A3

برای مثال یک شرکت کمک آموزشی در کنار یک مدرسه با پخش یک چای درون لیوان کاغذی سفارشی باعث می شود بسیاری از دانش آموزانی که در آن مرکز مشغول تحصیل هستند را به خود جلب بکند و فقط با یک پخش چای و لیوانی که برند سازمانی خود روی آن حک شده است به راحتی می تواند بسیار از افراد محصل را به خود جلب بکند و درآمد بسیار زیادی از این کار کسب بکند.
پس شما مشتری گرامی اگر به دنبال محصولی ارزان و با کیفیت برای مصرف شخصی و یا برای تبلیغات برند خود دارید قطعا یکی از پیشنهاد های ما در این مرکز چاپ پدموس باشد. ما در چاپ نفیس در کنار شما خواهیم بود تا بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم و محصول خود را به صورت آنلاین سفارش داده و به صورت فوری درب منزل خود در سراسر کشور دریافت نمایید.
سعی بکنید هر نقطه را به مدت ۴۰ ثانیه در بالاترین دمای اتو آن را گرم نگهدارید و هر وقت یک ناحیه ۴۰ ثانیه اش کامل شد اتو را در قسمت دیگر اتو قرار بدهید تا این دما به همه قسمت های پازل سرایت بکند.
چاپ تیشرت زنانه سفید اسپان به صورت سابلیمیشن انجام می شود. این روش چاپ به صورت حرارتی انجام میشود و رنگ با حرارت و دستگاه پرس مخصوص به خورد پارچه می رود. چاپ روی تیشرت سفید اسپان زنانه به دلیل اینکه رنگ به خورد پارچه می رود بدون پس زمینه انجام میشود و قسمت های سفید کار و یا طرح شما چاپ نمی شود و از همان رنگ تیشرت که سفید است استفاده میشود. این گونه چاپ ( سابلیمیشن ) بهترین نوع چاپ ممکن بر روی تیشرت می باشد و بالاترین ماندگاری و البته کیفیت چاپ را دارد.
این هزینه شامل ارسال های شهرستان نمی باشد. از طرفی ارسال تا دفتر ترمینال و یا باربری نیز شامل این هزینه نمی باشد. ( به دلیل اینکه ارسال تا دفتر باربری و یا ترمینال دارای پروسه تحویل است و با ید در هر ساعتی از روز که سفارش آماده شد ارسال گردد شامل این هزینه نمیشود و باید با الوپیک ارسال گردد و هزینه پیک شهری نیز برای بسته پس کرایه میشود.)
چاپ کارت ویزیت لمینت مخملی برجسته نیز تنها نمونه ۹x6 برجسته است که از مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم ضخیم برای چاپ آن استفاده می شود که در عین دارا بودن مقاوت مطلوب ، از روکش سلفون مخملی استفاده می شود و همچنین می تواند با داشتن نواحی برجسته حس با شکوهی را به شما منتقل کند.
برای دوام زیبایی همیشگی این لیوان ها توصیه می شود که پس از استفاده داخل لیوان را بشورید به دلیل اینکه جنس داخل این ماگ ها قدری رنگ پذیری دارند و اگر چای درون آنها بماند به مرور زمان به زردی می رود.
در ادامه این مطلب روش های گوناگون و متنوع مجموعه چاپ نفیس برای ارسال سفارشات در شهر تهران و همچنین روش ارسال سفارش به شهرستان های کشور به تفکیک توضیح داده شده است.
به عنوان مثال، چاپ عکس به شما کمک می کند تا عکس‌های خود را بیشتر و بهتر درک کنید. همچنین باعث می‌شود تا حلقه مفقوده هنر عکاسی که همان چاپ عکس است را درک کرده و از این هنر بیشتر لذت ببرید.
ما قصد داریم اصول طراحی سربرگ را در این مقاله برای شما بطور کامل تشریح بکنیم.
در طراحی پرچم خود سعی کنید از رنگ سازمانی خود استفاده بکنید و سعی کنید طراحی لوگو خودتان را به گونه ای انجام بدهید که با رنگ سازمان شما مغایرت نداشته باشد.
این پازل دارای 40 تکه مقوا می باشد که درون قاب پازل امکان چیدمان دارد که به دلیل اینکه طرح شما به صورت کامل چاپ می شود و لبه های پازل ثابت است به عنوان قاب پازل شما به سادگی می توانید تکه های وسط پازل را پیدا و چیدمان کنید.

چاپ بادکنک مالزی

رنگ تیشرت: سفید و مشکی
چاپ لیوان کاغذی سفارشی می تواند یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند برای سازمان شما عمل بکند. زمانی که مخاطبین شما تا آخرین قطر نوشیدنی خود را نخورده اند آن لیوان کاغذی را دور نمی ریزند در نتیجه می توانید تا زمانی که مخاطبین شما در حال خوردن نوشیدنی می باشند نکات مربوط به برند خودتان را به مخاطبین و مشتریان خود منتقل بکنید.
هزینه و قیمت لیبل سلفون مات طلاکوب دورصاف :
در هنگام یک تجارت یا هر نوع سرمایه گذاری ، باید همیشه از هر فرصت بازاریابی احتمالی استفاده کرد. مزایای چاپ پاکت سفارشی بسیار متعدد و قابل توجه می باشد. چاپ پاکت نامه می تواند خلاقیت در کسب و کار شما را نشان دهند و به برندسازی شما کنک بکند.
چاپ لیبل در ما به صورت افست چهار رنگ می باشد و امکان برش دایره ای و یا برش خاص (با ساخت قالب) نیز میسر می باشد.

توجه: هرگونه سوال و ابهام در خصوص ارسال سفارش و یا تاخیر در دریافت سفارش را می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت پیگیری نمائید.
برای عکس گرفتن عکس پرسنلی بهتر است از یک دوربین خوب و با رزلوشن بسیار بالا استفاده بکنید. اگر امکان استفاده از دوربین با کیفیت را ندارید می توانید از گوشی هایی با کیفیت بالا استفاده بکنید.
نحوه محاسبه هزینه لیبل متالایز دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.
و از آنها درباره آن تصاویری که مشاهده کردند پرسیده می شود و این افراد بیشتر تصاویر به یادگار مانده از مردم در ذهن هایشان به خاطرات مانده است و پس از آن عکس هایی از فضای داخلی و بیرونی ساختمان و عکس های از اشیاء استاتیک. و اگر عکاس از مناظر چشم نواز هستید این نوع عکس ها از نظر به یاد ماندنی در رتبه های آخر قرار دارند.
شما کافی است یک طرح زیبا و قشنگی که مورد نظر شما هستش را انتخاب کرده و کار چاپ روی لیوان خودتون رو شروع بکنید.
مردم ایران عادت بسیار زیادی نسبت به خوردن چای در قبل و حین و بعد از جلسه دارند. شما می توانید از ظرفیت های موجود در خوردن چای که بسیار در بین مردم رایج می باشد می توانید مشخصات و لوگو و برند خودتان را برروی آن حک بکنید و قطعا برای شما مفید و مثمر ثمر خواهد بود.
چاپ روی پاکت A3 ها با سیستم افست و به صورت ۴ رنگ ( فول رنگی ) انجام می شود . شیت بندی پاکت ها به صورت عمومی می باشد که باید در هنگام طراحی و رنگ بندی این نکته را در نظر داشته باشید.

کاغذی که برای چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی نیز استفاده می شود از آن دسته موادی است که برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود و کاملا بهداشتی است و کمترین واکنش شیمیایی را با مواد داغ و جوش در آن دارد و در طبیعت نیز سریعتر بازیافت می شود.
به طور معمول سفارش های چاپ روی تیشرت بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ تیشرت مشکی یقه دار جودون به دو صورت چاپ عادی ( ۳ روزکاری ) و چاپ فوری ( یکروزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از ۳ روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ روی تیشرت فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی تیشرت به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.
در این مرحله برروی آن لایه ای که بالای موکپ ایجاده کرده اید بین آن لایه و لایه موکاپ دکمه Alt را نگه داری بکنید و می بینید یک فلش کوچکی ایجاده شده و سپس کلیک چپ موس را فشار بدهید که آن لایه ی پایینی زیر مجموعه لایه پایینی قرار بگیرد. سپس در ادامه این مرحله با استفاده از ابزار Opacity سایه ها را از مشکی بودن زیاد کمرنگ تر بکنید.
چاپ کارت ویزیت PVC برفکی و یا نیمه شفاف ، یکی از خاص ترین کارت ویزیت های این مجموعه می باشد که در صورت طراحی زیبا و خاص می توانید یک کارت ویزیت رویایی برای شما به ارمغان بیاورد. از ویژگی های کارت ویزیت پی وی سی این مجموعه امکان چاپ فیلم سفید قبل از چاپ نهایی طرح شما می باشد که باعث می شود در نواحی چاپی رنگ بور و روشن نشود و جلوه اصلی رنگ خورد را داشته باشد.

روش چاپ روی لیوان طرح قلب

سایز این پازل حدود سایز A4 می باشد و تکه های آن 50 عدد می باشد که به سادگی امکان جداسازی و نصب دارد.

تفاوت های رنگی

بروشور گلاسه ۱۷۰ گرم

امکان چاپ عکس و نصب روی شاسی در سایز های غیر استاندارد و بسیار بزرگ به صورت متری نیز میسر می باشد که جهت استعلام قیمت باید با شماره های مرکز هماهنگ نمایید.
اهمیت چاپ لیوان کاغذی در سال های اخیر برای سازمان ها بسیار زیاد شده است زیرا با وجود پیشرفت دنیای تبیلغات و بازاریابی وجود چاپ لیوان کاغذی برای هر سازمانی بیش از بیش با اهمیت تر شده است.

تیشرت طرح یلدا – حافظیه

راهنمای طراحی کارت ویزیت سلفون مات ویزیتی دورصاف
به دلیل درخشندگی پازل چرمی کلیه چاپ های روی این محصول خارق العاده شده و به شدت درخشنده و شفاف می باشد. پازل های چرمی به صورت مقوایی با روکش چرمی می باشند و تکه های آن 50 عدد می باشد.
اگر برای اولین بار قصد دارید طراحی و چاپ سربرگ را انجام بدهید چندتا نکته را باید به آن توجه بکنید
چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

ابعاد فایل ارسالی برای چاپ : 28×20 سانتیمتر

سفارشی سازی پرچم

چاپ تراکت و کارت ویزیت

طرح ویژه خاص پسندان BURN FREE

اندازه و محل قرار گیری لوگوی خودتان را باید به گونه ای قرار بدهید که هم در بهترین نقطه و در اندازه بسیار مناسبی باشد که هم دید کافی داشته باشد و هم نمایان گر برند و سازمان شما باشد.
نوع دیگر کاغذهای عکاسی کاغذ سیلک یا به اصطلاح کاغذ ابریشمی می باشد. این نوع کاغذ جز پرمصرف ترین و پرکاربردترین نوع کاغذهای عکاسی و بخصوص لابراتوارها می باشد. کنتراست و وضوح در این نوع کاغذ ها بشدت بالا و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار می باشد و از این نوع کاغذ ها برای چاپ عکس های حرفه و ای و بخصوص از این نوع عکس ها برای چاپ شاسی توسط لابراتوارها مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع کاغذ برای عکاسان حرفه ای که قصد ندارند هزینه زیادی بکنند بسیار توصیه می شود.
چاپ بروشور امروزه و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز به فضایی برای توضیح و شرح محصولات و خدمات در سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و همین استقبال و نیاز بازار سبب گرایش ما به ارائه چاپ بروشور های با کیفیت بالا در جنس ها و سایز های متنوع شده است. چاپ بروشور در واقع تراکتی است که چاپ می شود و سپس توسط ماشین خط تا می خورد و به بروشور های دو و یا چند لت تبدیل می شود. ( قیمت های ذکر شده برای بروشور ها در ادامه شامل همه هزینه های چاپ و تا می باشد.)
این نوع پرچم ها یا با چاپ اسیدی یا بصورت گلدوزی شده طرح دلخواه را برروی آن قرار می دهند.

تعداد عکس روی شاسی : ۸ عکس

این نوع پرچم ها بیشتر برای محیط ها لوکوس و بروز بسیار مناسب هستند.

هزینه ۵۰۰ عدد پی وی سی 760 میکرون دورگرد +A*