وثیقه رمزنگاری در منحنی مالی DeFi تقریباً یک میلیارد دلار افزایش یافته است و آن را در فهرست کل ارزش قفل به جایگاه سوم می رساند. هجوم سرمایه پس از استقرار نسبتاً گیج کننده رمز حاکمیتی آن و DAO در روز پنجشنبه رخ داد.

هفته گذشته یام بود—اما اکنون Curve Finance در حال پیشرفت است کانون توجه در دنیای به سرعت در حال تغییر مالی غیرمتمرکز.

Curve یک استخر نقدینگی DEX در اتریوم است که برای stablecoin است. اکنون سومین پروتکل بزرگ DeFi مورد انتظار CRV در هفته گذشته و در حاضر از شتاب لذت می برد.

 

منحنی از طراحی منحنی منحصربفرد سازنده بازار خودکار (AMM) استفاده می‌کند (از این رو نام آن) که لغزش را برای جفت‌های شبیه به USDT/DAI و wBTC/renBTC استفاده می‌کند که به همان مقدار مرتبط است. با اعطای وثیقه از طریق پروتکل‌هایی مانند Compound، Aave، و dYdX بازده جمع آوری می‌کند و در عین حال ترکیبی از ارائه‌دهندگان نقدینگی می‌کند. کارمزد سود به اضافه بهره.

منحنی TVL Cranking

به دنبال راه‌اندازی نسبتاً جذاب و تا حدودی زودهنگام روز پنجشنبه، TVL روی پلتفرم تقریباً 300 درصد درآمد دارد و طبق DeFi Pulse به زیر یک میلیارد دلار رسیده است.

DAI یکی از محبوب‌ترین کوین‌های استیبل روی پلتفرم با بیش از ۷۸ میلیون قرارداد هوشمند است. در کمتر از یک هفته، مقدار DAI در Curve 730٪ افزایش یافته است و اکنون 18.5٪ از کل ارائه می دهد.

تحرک، دلیلی که در مورد اکثر برادران DeFi آن اتفاق افتاده است، از کشاورزانی است که تلاش می‌کنند تا برشی از آخرین فرصت کسب درآمد در این بخش را به دست آورند. برای کسانی که آن را از دست دادند، راه‌اندازی توکن CRV در روز پنجشنبه زمانی رخ داد که یک حساب ناشناس هزار دلار برای استقرار تمام قراردادهای Curve خرج کرد. تیم چاره‌ای جز این نیست که این حرکت را کند و توکن را کندی کند:

شخصی $CRV را بر اساس قراردادهای هوشمندی که در github منتشر کرده بود، به کار گرفت و جستجوهای ما را پیشاپیش اجرا کرد. در حالی که ما در ابتدا شک داشتیم، به نظر می رسید که یک استقرار قابل قبول با کد، داده و کلیدهای مدیریت صحیح باشد. به دلیل کشش توکن/DAO، مجبور شد آن را بپذیرد.

Curve سپس مقدمات استخراج نقدینگی خود را راه‌اندازی کرد و یک راهنمای در نحوه انتشار کرد. برای برداشتن CRV توکن حاکمیتی همچنین می‌تواند در Curve DAO قفل شود. طبق بیانیه ای، این تیم هنوز رای حکومتی را برای جلوگیری از عوامل مخرب فعال نمی کند. در وب‌سایت رسمی Curve DAO.

فقط یک پمپ و پمپ دیگر؟

تحرک بر FOMO به همین صورت ادامه یافتنظار می رود که قیمت توکن و TVL سر به فلک کشیده می شود. فهرستی در Binance به سرعت دنبال شد و نقدینگی بیشتر شد و CRV قبل از کاهش مجدد به 23 دلار افزایش یافت. 5 دلار در بورس. گزارش های دیگر حاکی از آن است که قیمت CRV تا 50 دلار افزایش یافت.

طبق Dune Analytics، کل حجم پلتفرم هفته گذشته از 185 میلیون دلار بود. این پلتفرم خود حجم روزانه حدود 80 میلیون دلار را گزارش می‌کند.

ممکن است چند پمپ لیست در طول راه وجود داشته باشد، اما اگر CRV را با این تورم می‌خرید، شما به طور جدی مستحق از دست دادن پول خود هستید. این توله سگ به ریختن pic.twitter.com/3cqBgrdHD8

ادامه خواهد داد

چیزی باید متوجه شوید این است که همه کشاورزان به محض اینکه بخشی از توکن‌هایشان می‌شود، با این قیمت‌ها می‌شوند. این قیمت‌ها زمانی هستند که نقدینگی کافی در لیست‌های Binance و CRV در Coinbase وجود داشته باشد، جشنی برای دلالان خرده‌فروشی خواهد بود.

در هر صورت، Curve به محبوب DeFi تبدیل می شود این هفته است، و Synthetix و Compound را در تصاویر TVL تغییر می‌دهد.

DeFi TVL به 6 میلیارد دلار رسید

مقدار کل قفل در تمام پلتفرم‌های DeFi به بالاترین حد خود رسیده است، این بار بیش از 6.3 میلیارد دلار است. تنها در این ماه، DeFi TVL 57 درصد افزایش یافته است که از بازارهای دارای دیجیتالی که تنها 11.5 درصد از نظر کل سود سرمایه کسب کرده اند، بهتر عمل کرده است.

از آنجایی که بازاری داشت، یک بازیکن اکوسیستم بود، DeFi اکنون در چندین پروتکل پخش می شود و سهم Maker کاهش یافته است. به حدود 23.4٪ با TVL فقط 1.5 میلیارد دلار.

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/bourse-education/

میزان اتریوم قفل شده در DeFi تقریباً 4.5 میلیون ETH یا تقریباً 4٪ از کل باقی مانده است. در همین حال، مقدار بیت کوین توکن شده است که در اطراف اکوسیستم DeFi در گردش است بیش از 46 هزار بیت کوین رسیده است.

با این نوع حرکت، احتمالا پلتفرم‌های بیشتر مانند Curve و Yam Finance در هفته‌های آینده ظهور خواهد کرد زیرا داغ‌ترین بخش در حوزه ارزهای دیجیتالی به خود ادامه می‌دهد.