بیت کوین، ارز دیجیتال شماره یک جهان. ارزی که سال 2009 توسط ساتوشی ناکاموتو به جهانیان معرفی شد. این رمز ارز که در گذشته طرفدار چندانی نداشت، در زمان حاضر، ارز دیجیتال شماره یک جهان است. بیت کوین که در سال 2009 ارزشی کمتر از یک دلار داشته، در سال 2021 تا قیمت 69 هزار دلار نیز افزایش داشت.

همین امر سبب شده تا مردم به دنبال راه هایی برای کسب بیت کوین باشند. یکی از مطرح ترین راه های کسب بیت کوین، ترید کردن است که نیاز به سرمایۀ زیادی ندارد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این مهم، نیاز به یادگیری و آموزش های لازم دارد که ما در راهبران فردا، دوره های خوبی برای شما آماده کرده ایم. البته دوره های رایگان ارز دیجیتال راهبران نیز توسط استاد قدیریان آماده شده است که شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

تعدادی از افراد هستند که به دنبال ثبت نام بیت کوین رایگان هستند. اگر به دنبال بیت کوین رایگان هستید، باید بگویم راه سختی را برای به دست آوردن بیت کوین انتخاب کردید زیرا عملی شدن این ایده بسیار دور از واقعیت است.

ثبت نام بیت کوین رایگان

 

اگر شما هم از افرادی هستید که در بازار ارز دیجیتال فعالیت می‌کنید، حتما اصطلاح بیت‌ کوین رایگان را شنیده‌اید. در این مقاله ابتدا به معرفی بیت‌ کوین (BTC) می‌پردازیم و سپس چند روش برای دریافت بیت کوین رایگان که در دسترس می‌باشند را به شما معرفی می‌کنیم. شایان به ذکر است که این روش برای کسب بیت کوین اصلا پیشنهاد نمی‌شود؛

زیرا بسیاری از این سایت‌ها کلاه برداری است و برخی دیگر که بیت کوین رایگان می‌‌پردازند در ازای وقت و فعالیت زیادی که شما انجام می‌دهید بیت کوین بسیار ناچیزی به شما می‌دهد که اصلا ارزش وقت گذاشتن ندارد. در ادامه همراه وب‌سایت راهبران فردا باشید.

بیت کوین چیست؟

ارزهای دیجیتال رو با بیت کوین می‌شناسیم، نکته مهم اینجاست که ارزهای دیجیتال با بهره‌گیری از یک فنّاوری که در ابتدا در جنگ‌های جهانی برای رمزگذاری پیام‌های ارسالی استفاده می‌شد، تحت عنوان توابع هَش متولد شدند و نام این فنّاوری نوین را بلاکچین می‌نامند.

ارزهای دیجیتال، تحت پروتکل رمزگذاری شده ارزها به صورت کدهای تولید شده از توابع هش رمزگذاری شده و در بستر اینترنت به جهان ارائه می شوند.

همانطور که می‌دانید اوّلین و مشهورترین کریپتوکارنسی، بیت کوین است که به صورت غیرمتمرکز عمل می­‌کند و هیچ کس قادر به کنترل آن نیست.

اوّلین بار بیت کوین در سال 2009 توسط یک شخص یا سازمان ناشناس با نام مستعار «ساتوشی ناکاموتو» آغاز به کار کرد. ساتوشی ناکاموتو که معلوم نیست یک فرد است و یا یک مجموعه، اوّلین نسخه نرم افزار بیت کوین را در سال 2009 میلادی منتشر و از طریق ایمیل، آن را برای تعداد زیادی از افراد ارسال کرد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   رستوران های معروف رشت

دلایل ناشناس ماندن مخترع بیت کوین چیست؟

آن‌چه که واضح است، این می‌باشد که خالق بیت کوین نمی‌تواند یک فرد باشد؛ زیرا ساختاری که بیت کوین دارد، ساختار بسیار پیچیده و گسترده‌ای است.

بازار کریپتو بازار خوبی برای پول‌شویی است و بسیاری از خلافکاران دنیا امروزه از این طریق پول‌های خود را جابه‌جا می‌کنند بدون اینکه هیچ شخصی از هویّت ارسال کننده و دریافت کننده مطّلع شود.

یکی دیگر از دلایل مخفی ماندن مخترع بیت کوین می‌تواند ترس از دادن جان و یا محدودیت‌های قانونی بسیار زیاد برای این مجموعه اختراع کننده بیت کوین باشد؛ زیرا بیت کوین به زودی جای ارزهای فیات (ارزهای صادر شده توسط دولتمردان و سیاست مداران مانند دلار، یورو، پوند و …) را می‌گیرد و قدرت سیاست‌مداران و دولت‌مردان را کم می‌کند.
احتمال دیگری نیز وجود دارد؛ ممکن است که مخترع بیت کوین یک سازمان اطلاعاتی و یا دولتی کشوری خاص باشد که نمی خواهد نامش فاش شود.

دریافت بیت کوین رایگان امکان پذیر است؟

بپردازیم به عنوان اصلی این مقالۀ راهبران فردا با موضوع:« ثبت نام بیت کوین رایگان» . حتما ضرب المثل سلام گرگ بی طمع نیست را بارها شنیده اید. یکی از موارد این ضرب المثل زمانی است که انسان های مکّاری  در پی سودجویی و سوء استفاده از دیگران می باشند و سلام آنها از درِ طمع است نه دوستی.

بسیاری از این وب‌سایت ها که بهانه پاداش بیت کوین رایگان مخاطب جذب می‌کنند، یا پاداش بسیار اندکی در ازای فعالیّت بسیار به مخاطب خود می‌دهند و یا اصلاً بیت کوینی نمی‌دهند و به بهانه واریز بیت کوین به حساب شما با دریافت اطلاعات شخصی حساب شما، به راحتی تمامی سرمایه دیجیتالی شما را خالی می‌کنند. به هیچ عنوان این وب‌سایت ها پیشنهاد نمی‌شود.

همانطور که اشاره شد برخی از سایت‌های معتبر جهانی این پاداش را می‌دهند ولی این پاداش به حدّی ناچیز است که پیشنهاد می‌شود این زمان را اختصاص به یادگیری ترید دهید و از این روش بیت کوین کسب کنید.